dinsdag 19 juni 2012

Afstrepen..

Joehoe! Eindelijk is dan mijn moreel beraad af; nooit meer schrijven over ingevroren eicellen en de ethiek daarvan. Tenzij ik moet herschrijven. En mijn spreekuurtoets is voor altijd voorbij. Tenzij ik moet herkansen. Nu alleen nog maar:
- een presentatie maken voor onze coachgroep over de studieopzet die ik met studiegenootjes gemaakt heb
- een assertiviteitslogboekje (ja, ik ben HBO gaan doen) afmaken
- een planning maken. Met terugwerkende kracht. Laat mijn coach dit overigens niet zien..
- een conclusie schrijven bij bovenstaande twee puntjes, namelijk: een planning werkt niet voor Mariekje
- het wachtwoord van mijn RuG-account maar eens uit m'n hoofd leren - dat heb ik onlangs veranderd en dat vergeet ik steeds
- vast gaan studeren voor de herkansing van mijn spreekuurtoets - die kans is namelijk aanwezig. En dus ook maar direct beginnen met het verwerken van het feit dat de meest Gave week van het jaar dit keer misschien wel aan mijn neus voorbijgaat..
- beginnen met studeren voor mijn tentamen en vaardigheden
En ik wil alleen maar slapen. Mijn motivatie kent een fluctuerend beloop, met een dip rond juni. Normaal gesproken vlak voor de vakantie. Dit jaar niet. En dus moeten we maar laten zien hoe ver we op doorzettingsvermogen komen!

Oh, en ik heb bedacht om misschien volgend jaar wel eens iets geks te gaan doen: de Alpe d'Huzes fietsen. Zijn er meer liefhebbers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten