maandag 7 januari 2013

2013

Ik geloof dat het bijna een social media-verplichting is om je állereerste post van 2013 op Facebook, Twitter, Blogspot of waar dan ook te starten met een hele lading wensen voor het nieuwe jaar. Dus bij deze: ik wens je voor 2013 tonnen liefde, vrachten hoop en een hele berg geloof.

En ja, bij het begin van 2013 mag ik ook terugblikken naar 2012! Ongetwijfeld een open deur, maar het was een jaar met dieptepunten, en zeker ook met hoogtepunten. Daarnaast veranderde er veel, moest ik toekomstkeuzes maken, ging ik weer op Gavekamp.

En 2013 begon fantastisch. Nadat ik de hele avond mijn zes neefjes en nichtjes vermaakt heb (variërend van 2-13 jaar), knalde het vuurwerk om 0.00 uur alle kanten op. Ik heb zélfs iets van vuurwerk vastgehad! (nee, geen sterretjes.. Hoewel ik zelfs die eng vind).

Nu zit m'n vakantie er weer op. Hoewel ik gisteravond veel zin had om weer te beginnen met m'n nieuwe coschap, was dat gevoel toen mijn wekker ging, helemaal verdwenen. Gelukkig viel het best wel mee toen ik eenmaal op de fiets zat. Ik presteerde het echter om tijdens de allereerste OK (= operatie), waar ik mee mocht doen, ineens niet helemaal lekker te worden. En dat terwijl ik kort daarvoor, tijdens een gesprek over flauwvallen, nog heel hard riep dat ik nog nooit onderuit was gegaan op OK (dat is strikt genomen nog altijd waar) en dat ik het ook goed aan voelde komen (dat klopt strikt genomen nog steeds). Maar 'als je niet lekker voelt, moet je een krukje vragen'. Ik weet nog altijd niet of ik het me heb laten aanpraten of dat het écht niet goed ging, maar op een gegeven moment werd het wel erg warm in die steriele jas, met een suf mondmasker en een stomme spatbril. Krukje was niet genoeg, dus maar op de grond gaan zitten. Gelukkig was het na een paar minuutjes ook wel weer over en voelde ik me goed genoeg om weer te gaan staan, maar meehelpen zat er niet meer in:(. Anyway. Gezien het feit dat dit dag 1 was, zal er vast nog genoeg te knutselen zijn!

En nu ga ik slapen. Kwart over zes opstaan is pretty early!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten