zaterdag 26 januari 2013

Mijn ouders...

... zijn simpelweg de liefste! Vrijdag heel vroeg in de ochtend (lees: 2.00u) werd ik misselijk wakker, dat bleek een voorbode te zijn van een heel erg fijn buikgriepje. Erg onwelkom, omdat ik voor vrijdag enorm leuke plannen had.
Ging dus niet door. En ik voelde me zo zielig.. 'k Heb de hele dag (lees: 23 uur) in m'n bed gelegen, met buikpijn, misselijkheid, hoofdpijn (oftewel: te weinig gedronken), rugpijn (oftewel: te veel in bed gelegen), duizeligheid (oftewel: te weinig (= niets) gegeten) en koorts.

Vrijdag de hele dag door contact gehad met m'n thuisfront en toen ik om een uur of 6 in alle zieligheid vroeg of ze me niet op konden halen, lukte dat niet. Want ze hadden een personeelsfeestje van het werk van m'n paps. Maar 'morgen bellen we wel, dan halen we je morgen wel op'. Maar 'morgen' (= vandaag) ging het al weer beter. En dus bedacht m'n vader dat hij wel even op ziekenbezoek wilde komen. En m'n moeder bedacht om dan maar even boodschapjes te doen.

Dus kwam m'n vader vanmiddag met een tas vol fruit en lekkere andere dingetjes (waar ik, sorry! nog helemaal geen zin in had), gezellig op ziekenbezoek! Terwijl het buiten glad werd...

Lief hè..!

1 opmerking: